نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ، تاکید کرد: نباید کسی به صورت جزیره ای از عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای بهره گیرد از این رو تشکیل دبیرخانه ای در دولت برای این موضوع ضروری است.
سه شنبه، ۲۲ شهریور ماه، ۱۴۰۱
نایب رئیس امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به عضویت دائم ایران به پیمان همکاری های شانگهای اشاره کرد.
شنبه، ۲۷ شهریور ماه، ۱۴۰۰